21 nov. 2013

Hemma

Red ut på Dunder idag, tog en rejäl skrittur med klassen. Gick hyffsat bra på vägen från skolan men när vi vände blev allt kaos...Han bockade, han frös fast, han backade in i träden, han backade, han slänge sig, han sparka bakut och allt en häst kan tänka sig göra. Blev nådigt less på han ett tag. En häst som står i en 4x4 meters hage i flera månader och längsta sträckan han går är från boxen till hagen kan inte hålla på så, tänkte att snart får han nån hjärtinfarkt eller nått... Gick väl hyffsat bra förutom att jag flög av sen och slog i huvudet så fick ta mig en sväng in på sjukhuset... = lättare hjärnskakning, igen, som vanligt...

Så nu sitter jag här hemma och ska försöka på tag på biljetter till Avicii, hallelujha om jag får det skulle vara awesome!, Hur jag tar mig dit är en annan femma.... Men men.
Nu måste jag tjata lite till på mamma. Får inte sitta vid dator/tv/mobil osv men jag är ju internet beroende så det är lite svårt.... 
Godnatt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥