12 nov. 2013

Kärlek till ER

Det här är sååå kul!
Stort för mig liksom att få så mkt respons när man börjar blogga igen och bara nu dom här 12 dagarna som gått i november har jag redan fått 268 unikavisningar. Galet kul!

Idag red jag dressyr på Nimbus och det gick sådär, precis som det alltid gör när jag rider honom, så skriver inte så mycket om det, nya ta nästa gång.

Men iaf...
Jag har ofta sjukt konstiga drömmar och men efter lunch brukar dom för det mesta försvinna så jag har börjat skriva upp dom i min lilla bok som jag har vid sängen. Har den där också för JÄMT när jag ska försöka sova kommer jag på super bra ideér eller saker jag måste komma ihåg att packa, lösningar och förslag och får jag inte skriva ner dom ligger jag och grubblar på det måstekommaihåg måstekommaihåg måstekommaihåg och sen blir jag galen på morgonen när jag vet att det va ngt jag skulle komma ihåg....

Men iallafall, drömmen.
Jag och Ada sover inne hos Elaine som köpte ett nytt ljudsystem igår. Då drömmer jag liksom att jag sträcker mig mot Elaine för att ta dosan till ljudet men får liksom inte tag på den sen vaknar jag av att Ada skriker och slår på mig för då har jag petat henne i ansiktet i sömnen, haha helt sjukt!

Nu ska jag klä på mig för jag fryser och fixa med Exteriörs uppgiften IGEN fått en jäkkla massa frågor jag ska kunna *panik*

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Tja!
    Sugen på ett nytt träningslinne?? jaa?
    Då har jag en tävling i samarbete med Yogasisters där man vinner ett träningslinne värt 399:-
    Delta gärna! Kram^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men vad kul! :)
      Vad roligt att du ville klicka dig in på min blogg!

      Radera

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥