24 nov. 2013

Lugn helg

Kan ju verkligen säga att det varit en lugn helg, var hemma hela dagen igår, varit hemma hela dagen idag. Super trött, somnade runt fem och vaknade vid nio, det är ju inte riktigt mänskligt. Men det var mycket som hände igår, blev väldigt väldigt sårad och rädd. Rädd för att alla ska vända ryggen. Jag har redan tappat en jag verkligen älskat och  jag känner mig så sårad. Men men, nån gång kanske allt löser sig?

Jag har iallafall tjänat 140 kr idag hehe, feels good! Sålde lite av brorsans gamla kläder,så hoppas jag får mer sålt. Som man bruka säga mycket vill ha mer
för
JAG SKA PÅ AVICII 1 MARS!! helt sjukt.. Ska du eller ver du någon som ska dit? :)






Frukost i sängen imorse, tunnbrödbak i fredags och jag i bilen påväg nånstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥