11 nov. 2013

Måndag och jag är tbx i skolan

 Somsagt åkte till skolan imorse, Har varit en lång dag och lång helg, mycket har hänt och jag vill bara lägga mig i sängen och sova tror jag hah!
 I helgen har jag kört bil, varit på morfars grav, äte god mat och sprungit ett lopp för prostata cancer. Det var på 4 km, vart hel dött efteråt hah inte sprungit på flera veckor typ månader och jag ba jaa men nu kör vi, dumt. Så idag har jag såklart ont i låren vad gör jag då, jo jag far ut och springer VILSE tänkte att hääär nånstans ska det va ett vindskydd så Sofia som är skogsrädd = rädd för björn, elg, lo, varg, räv, råtta, mus, hare springer där mitt ute iskogen. Men nog tusan hittade jag vindskyddet och kissnödig blev jag.

Åkte sedan med Elaine till Sundsvall, gick på Hööks och käkade på donken, rätt najs. Hade ju gjort klart min svenska uppgift kommentaren jag jag får av läraren "Har du verkligen gjort den här själv?" Tar det om en komplimang att det vart bra då ;)

När vi kom tillbaks red jag ut på Felix eftersom han behövs sättas igång. Första galoppen går bra men andra galoppen vart kaos, han bockade och bockade och bockade och bockade haha Han bara körde in huvudet mellan benen och jag kunde verkligen inte göra nånting. Får dock skylla mig själv som inte höll upp huvudet från första början... Men men det gick ju bra.

Nu ska jag masa mig i säng tillsammans 2 snygga brudar. Godnatt!



Bild från utsikten av vindskyddet, ser ni höga kusten bron?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥