23 apr. 2015

Sugen på att blogga!

Hej min kära blogg och eventuella läsare!

Blev prat om blogg och tumbler idag på skolan och jag blev så himla sugen att börja skriva något igen! Jag vet ju att det är så himla roligt och om jag startar upp bloggen igen så kommer mitt foto intresse öka också, hmm får fundera på saken 💭

Jag har iallafall bestämt att jag ska redovisa mitt gymnasie arbete här på bloggen. Det blir under veckorna 21-22.
Det enda det innebär egentligen är att jag ska dokumentera vad jag gör varje dag, lite säkerhets tänk och så. Att redovisa det på en blogg känns lite nytänkande/nyanserat och förhoppningsvis är det inte många i min kladd som kommit på den idéen ännu, will not tell them eather hehe.

Men om bloggen startas upp igen "for reel " blir det för min skull och som jag sa till min vän idag, för att det skönt att skriva av sig och sedan kunna gå tillbaka i tiden och komma ihåg saker, tankat man hade och alla pinsamma, då,  världsproblem.

Bilden är från i söndags då vi var på tävling.

Vi får höras, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥