26 apr. 2015

Summering av dagen

Hej alla!
Äntligen ligger jag i sängen med honom, så himla skönt, man eller iallafall jag blir alltid så trött efter en tävlings dag och speciellt efter den här dagen, min otur hängde kvar sen igår tyvärr...
Spöregn och långa klasser, inte kul.
Det började med att jag inser att jag glömt Schabraken hemma... Som tur va så kunde jag ringa efter dom. Men väl på plats så fick jag skynda mig att slänga in Cardden i stallet sen ut på plan för att vara funktionär.

Regnade lika mycket när jag skulle in på framridningen, men väl där kändes han super fin, underbar! Red först Lätt B:1 och Inne på banan gick det inte lika bra, han hoppade ut från banan, slängde iväg i nån skengalopp, skygga för dommaren osv osv stor besvikelse.
I lätt A:1 försökte jag slappna av mer och bara ta det lugn och direkt blev det inte alls lika spänt. Tycker faktiskt ritten gick hyfsat bra men poängen sket sig och jag hamna bland dom sista... Så himla tråkigt faktiskt men tyvärr kan han inte mäta sig med dom andra när han inte har den elasticitet som dom andra och har jätte svårt för att länga stegen.. Menmen jag var iallafall nöjd att jag kunde ändra känslan så mycket från första ritten till andra.
Har tyvärr inga bilder än men lovar att dom kommer upp imorgon, eventuellt lägger jag upp filmen också beroende på hur mycket jag skäms hahah 😂

Nu ska jag sova och vila upp mig inför imorgon då det är mösspåtagning, äntligen säger jag bara!!

Hoppas ni haft en bättre helg en mig kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kommenterar, länka gärna din blogg/instagram/weheartit/tumblr så går jag in och kikar, och kanske lämnar en kommentar själv.
kram ♥